Trwa ładowanie danych

  • * pola wymagane
  • Wybierz kategorię szkody

    • Wybierz kategorię której dotyczyczy zgłaszana szkoda.

      Zdrowie / Życie
      Polisa zawarta w

      Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie SA.


      Majątek
      Polisa zawarta w

      Towarzystwie Ubezpieczeń Ogólnych SA.


  • Czego dotyczy powiadomienie?

    • Szkoda komunikacyjna
      Szkoda w pojeździe lub innym mieniu wyrządzona w związku z ruchem pojazdu.
      Szkoda osobowa
      Wybierz, jeśli szkoda którą zgłaszasz dotyczy szkód na osobie
      Szkoda mieszkaniowa
      Wybierz, jeśli zgłaszana szkoda dotyczy mieszkania lub budynku.
  • Dane osoby powiadamiającej

  • Dane dotyczące zdarzenia

    • Wybierz Polisa zgłaszającego,jeśli odszkodowanie ma zostać wypłacone z polisy, której jesteś właścicielem.
      Wybierz Inna polisa, jeśli wypłata odszkodowania będzie realizowana z polisy której nie jesteś właścicielem.
    • W opisie zdarzenia prosimy o podanie nazwy miejscowości,ulicy,nr odcinka drogi
    • W opisie zdarzenia prosimy o podanie dokładnego opisu przyczyn, przebiegu oraz skutków zdarzenia.
      Jeśli zgłaszana jest szkoda komunikacyjna prosimy o podanie również informacji:1. Opis uszkodzeń.
      2. Kwota roszczenia
      3. Czy była policja-dane jednostki.
      4. Czy pojazd był holowany.
      Jeśli zgłaszana jest szkoda mieszkaniowa prosimy o podanie również informacji:
      1. Jakie pomieszczenia uległy zniszczeniu.
      2. Ich wymiary.
      3. Kwotę roszczenia.
  • Dane - poszkodowany

    • W opisie prosimy o podanie dokładnego modelu i marki , numeru rejestracyjnego, numeru VIN, oraz roku produkcji pojazdu poszkodowanego.
    • Prosimy o podanie numeru PESEL właściciela pojazdu poszkodowanego.
    • Imię i nazwisko właściciela pojazdu poszkodowanego, z dowodu rejestracyjnego
    • Adres właściciela pojazdu (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu/mieszkania)
    • Podanie numeru konta przyspieszy wypłatę odszkodowania
    • Prosimy o podanie miejsca oględzin (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu/mieszkania)
    • imię i nazwisko, nr telefonu, adres email, adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu/mieszkania)
  • Dane kontaktowe

    • Skontaktujemy się z Tobą maksymalnie do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po otrzymaniu powiadomienia o szkodzie.
      Godziny pracy naszych konsultantów:
      pn-pt: 09:00-17:00
  • Zgody i oświadczenia

    • Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Avivę – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, 00-189 Warszawa oraz przekazywane podmiotom współpracującym z Avivą - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. w celu i zakresie niezbędnych do likwidacji zgłoszonej szkody. Ma Pan/Pani prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Podawanie powyższych danych jest obligatoryjne wyłącznie wobec faktu ubiegania się o odszkodowanie z umowy ubezpieczenia.

  • Powiadom nas o ...

    • Roszczenie z tyt. CHOROBY


      Dotyczy roszczeń z tytułu świadczenia szpitalnego Na Zdrowie i Zdrowe Życie, poważnego zachorowania, niezdolności do pracy, ubezpieczenia składki.

      W celu zgłoszenia roszczenia w związku z chorobą, prosimy o przygotowanie poniższych dokumentów

      Dokumenty podstawowe

      1. Wypełniony i podpisany wniosek o wypłatę świadczenia - pobyt w szpitalu,

      2. Wypełniony i podpisany wniosek o wypłatę świadczenia - poważne zachorowanie,

      3. kopia karty lub kart wypisowych ze szpitala,
      4. kopia karty medycznej z leczenia od momentu zdarzenia do chwili obecnej,
      5. kopia dokumentu tożsamości Ubezpieczonego oraz, w stosunku do ubezpieczonych nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, jego opiekuna prawnego.

      Dokumenty dodatkowe:
      1. W przypadku trwałej i całkowitej niezdolności do pracy oraz ubezpieczenia składki - kopia decyzji ZUS, KRUS oraz druków zwolnienia lekarskiego ZUS ZLA,
      2. w przypadku poważnego zachorowania - kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej pierwsze rozpoznanie poważnego zachorowania (np. wynik badania histopatologicznego),
      3. w przypadku roszczeń dotyczących małżonka - kopia odpisu skróconego aktu małżeństwa.

      Dokumenty prosimy przesłać do Towarzystwa
      • W formie skanów pocztą elektroniczną na adres bok@aviva.pl
      • Za pośrednictwem poczty.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres bok@aviva.pl lub telefoniczny nr infolinii 22 557 44 44

      Roszczenie z tyt. WYPADKU


      Dotyczy roszczeń: z tytułu umowy Na Wypadek, trwałego uszczerbku na zdrowiu wskutek NW, świadczenia szpitalnego Zdrowe Zycie, leczenia szpitalnego, kalectwa wskutek NW, niezdolności do pracy, niezdolności do pracy wskutek NW, ubezpieczenia składki.

      W celu zgłoszenia roszczenia w związku z wypadkiem prosimy o przygotowanie poniższych dokumentów

      Dokumenty podstawowe

      1. Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszenia roszczenia - wypadek,
      2. kopia karty lub kart wypisowych ze szpitala,
      3. kopia karty medycznej z leczenia od momentu zdarzenia do chwili obecnej,
      4. kopia dokumentu tożsamości Uprawnionego oraz, w stosunku do Uprawnionych nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, jego opiekuna prawnego,
      5. kopia dokumentu wyjaśniającego okoliczności i przyczynę zdarzenia, to jest protokołu wypadkowego, protokołu BHP, notatki służbowej Policji oraz postanowienia Prokuratury lub podanie w formularzu adresu oraz numeru sprawy placówki prowadzącej postępowanie,
      6. kopia dokumentu tożsamości Uprawnionego oraz, w stosunku do Uprawnionych nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, jego opiekuna prawnego,
      7. kopia decyzji ZUS, KRUS oraz druków zwolnienia lekarskiego ZUS ZLA.

      Dokumenty dodatkowe
      1. W przypadku roszczeń dotyczących małżonka - kopia odpisu skróconego aktu małżeństwa,
      2. w przypadku kosztów rehabilitacji - oryginały rachunków i faktur.

      Dokumenty prosimy przesłać do Towarzystwa
      • W formie skanów pocztą elektroniczną na adres bok@aviva.pl
      • Za pośrednictwem poczty.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres bok@aviva.pl lub telefoniczny nr infolinii 22 557 44 44

      Roszczenie z tyt. ŚMIERCI


      W celu zgłoszenia roszczenia w związku ze śmiercią Ubezpieczonego prosimy o przygotowanie poniższych dokumentów

      Dokumenty podstawowe

      1. Wypełniony i podpisany
        Formularz zgłoszenia roszczenia - śmierć; lub wypełniony i podpisany
        Formularz zgłoszenia roszczenia - śmierć Dla Najbliższych
        (jeśli ubezpieczenie dotyczy tej umowy)
      2. kopia odpisu skróconego aktu zgonu;
        kopia karty statystycznej do karty zgonu lub innego dokumentu potwierdzającego przyczynę śmierci,
      3. kopia dokumentu tożsamości Uposażonego oraz, w stosunku do Uposażonych nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, jego opiekuna prawnego.

      Dokumenty dodatkowe
      W przypadku nieszczęśliwego wypadku:
      Kopia dokumentu wyjaśniającego okoliczności i przyczynę zdarzenia, to jest protokołu wypadkowego, protokołu BHP, notatki służbowej Policji oraz postanowienia Prokuratury lub podanie adresu oraz numeru sprawy placówki prowadzącej postępowanie.

      Dokumenty prosimy przesłać do Towarzystwa
      • W formie skanów pocztą elektroniczną na adres bok@aviva.pl
      • Za pośrednictwem poczty.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres bok@aviva.pl lub telefoniczny nr infolinii 22 557 44 44

      Roszczenie z tyt. Urodzenia dziecka lub śmierci rodzica


      W celu zgłoszenia roszczenia prosimy o przygotowanie poniższych dokumentów

      Dokumenty podstawowe

      1. Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszenia roszczenia – rodzinne,
      2. kopia dokumentu tożsamości Ubezpieczonego.

      Wymagane dokumenty dodatkowe:
      W przypadku urodzenia dziecka:
      - kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka.
      W przypadku śmierci rodzica lub śmierci dziecka:
      - kopia odpisu skróconego aktu zgonu.
      W przypadku śmierci rodzica małżonka:
      - kopia odpisu skróconego aktu małżeństwa.
      W przypadku urodzenia się martwego dziecka:
      - kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka z odpowiednią adnotacją urzędową oraz kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej, w którym tygodniu ciąży nastąpiło urodzenie.

      Dokumenty prosimy przesłać do Towarzystwa
      • W formie skanów pocztą elektroniczną na adres bok@aviva.pl
      • Za pośrednictwem poczty.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres bok@aviva.pl lub telefoniczny nr infolinii 22 557 44 44

      Roszczenie z tyt. Dożycia


      Dotyczy roszczeń z umów ubezpieczenia Absolwent, w związku z dożyciem przez Uposażonego końca umowy.

      W celu zgłoszenia roszczenia prosimy o przygotowanie poniższych dokumentów

      1. Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszenia roszczenia - dożycie,
      2. kopia dokumentu tożsamości Uprawionego do odbioru swiadczenia.

      Dokumenty prosimy przesłać do Towarzystwa
      • W formie skanów pocztą elektroniczną na adres bok@aviva.pl
      • Za pośrednictwem poczty.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres bok@aviva.pl lub telefoniczny nr infolinii 22 557 44 44